Asset Publisher Asset Publisher

"Dobre z Lasu" i nie tylko podczas Pikniku z produktem polskim

„BITWA REGIONÓW” to Ogólnopolski Konkurs Kulinarny, który 11 września na Placu Zamkowy w Rydzynie zgromadził prawdziwe tłumy smakoszy tradycyjnej polskiej kuchni.

21 Kół Gospodyń Wiejskich, w tym aż sześć z samej gminy, rywalizowało ze sobą o miano najlepszego. Bitwa odbyła się w ramach "Pikniku z produktem polskim",  którego ideą jest wsparcia polskich rolników w dotarciu do konsumentów, a także promocja bogactwa lokalnych tradycji.

Zdjecie jednogo z namiotów Kół Gospodyń Wiejskich podczas "Pikniku z produktem polskim"Tego dnia można było skosztować dziczyzny, miodów oraz płodów runa leśnego pochodzących z polskich lasów. Takie produkty jak keczup z żurawiny, ciasteczka żołędziowe, smalec z dzika, kiełbasa z jelenia czy marynowany czosnek niedźwiedzi znaleźć można było w namiocie Nadleśnictwa Karczma Borowa. Ekologiczna, naturalna i zdrowa żywności to marka „Dobre z Lasu”. Te smakołyki niestety na co dzień niedostępna na półkach zwykłych sklepów, były na wyciągniecie ręki. Marka „Dobre z Lasu” korzysta jedynie z produktów pochodzących z lokalnych źródeł, wspierając przy tym niszowy rynek przetwórstwa leśnych produktów niedrzewnych przy zachowaniu wysokich standardów jakości. „Piknik z produktem polskim” to dobra okazja do skosztowania tego co najlepsze z naszych lasów. Stoisko Nadleśnictwa Karczma Borowa cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem ze względy na smakołyki, które można było kosztować do woli, jak i gry i zabawy z nagrodami dla młodszych i starszych.

Przedstawiciele Nadlesnictwa Karczma Borowa wraz z gośćmi